Dé financiële afdeling voor jouw marketingbureau

De populariteit van online marketing zorgt voor omzetgroei in de hele marketingsector. Door je financiële administratie aan te passen aan de veranderende behoeften van jouw bedrijf, blijf je in control. Zo kun jij jouw groei beter beheren, profiteer je van een hogere kwaliteit van financiële rapportages, kun je betere besluiten nemen en bespaar je tijd en kosten. Wij regelen de administratie, jij bent verzekerd van een stevig financieel fundament. Dan kun jij je namelijk focussen op wat je het liefst doet: ondernemen. Samen tillen we jouw marketingbureau naar de next level.

Marketingbureaus hebben vaak hoge kosten vanwege personeel, technologie en advertentie-uitgaven. Het kan een uitdaging zijn om deze kosten onder controle te houden en ervoor te zorgen dat de inkomsten de uitgaven overstijgen. Bottomlines neemt je administratie uit handen en geeft je de ondersteuning die je nodig hebt om jouw marketingbureau maximaal tot zijn recht te laten komen. Of het nu gaat om het registreren van uren, een overzicht van de declarabiliteit van je werknemers of facturatie: Bottomlines helpt.

Aangezien je als marketingbureau vaak afhankelijk bent van periodieke betalingen van jouw klanten, kan het moeilijk zijn om een constante cashflow te behouden. Want wanneer er onvoldoende inkomsten zijn, is het op jouw beurt lastig om je uitgaven te beheren en tijdig te betalen. Bottomlines zorgt voor een betekenisvolle prognose, waardoor jij je liquiditeit goed kunt bewaken en de juiste koers kunt blijven varen.

Download onze whitepaper

Download hier de whitepaper die uitlegt waarom veel ondernemers zelf hun grootste kostenpost zijn.
Download

Weet jij de 5 belangrijkste KPI’s in jouw bedrijf?

Download hier de whitepaper