Op 17 April 2019 organiseerde Bottomlines het zevende Scale-Up Diner met als thema ‘Hoe word jij topspeler in jouw markt’. Gasten uit het hele land kwamen naar het Van Der Valk Hotel in Vught om de hele avond te genieten van topsprekers en lekker eten.
Er waren op deze avond drie topsprekers: Bob Balm van Elemental Marketing, Jente Kamphuis van VIP – Marketing en onze eigen Martijn Kerkhof van Bottomlines. Tussen de sprekers door, genoten de gasten van een driegangen diner dat verzorgd was door het Van Der Valk Hotel.
Bob Balm had een duidelijke boodschap “Vind je eigen McDonalds”. Zorg dat je product of dienst zo bijzonder en belangrijk mogelijk wordt voor je doelgroep, zodat het altijd herkenbaar is. Net als de gele M van de McDonalds.
Jente Kamphuis heeft tijdens zijn carrière als ondernemer veel geleerd. Hij heeft dit samengevat tot ‘de 7 gevaren van het ondernemerschap’. Zijn advies om topspeler in de markt te worden: “Ga altijd de strijd aan en werk hard. Topspelers stoppen nooit, ook al hebben ze verloren”.
Martijn Kerkhof heeft, voordat hij Bottomlines oprichtte, voor verschillende grote bedrijven gewerkt en binnen die bedrijven was één ding duidelijk. Als het financiële huis niet staat, is gezond groeien van je bedrijf onmogelijk, en kun je geen topspeler worden.
Voor de gasten was het Scale-Up diner van onschatbare waarde: “Er komen hier ondernemers met bedrijven in verschillende branches. Ondanks het feit dat onze branches niet dichtbij elkaar liggen, zijn de uitdagingen van een ondernemer nagenoeg hetzelfde. Daarom zijn avonden zoals deze heel inspirerend. Je kan veel van elkaar leren”. Bottomlines kijkt met een goed gevoel terug op deze avond. Er zijn veel goede gesprekken gevoerd, er is lekker gegeten en de groepsdynamiek was goed.
Namens Bottomlines bedanken wij onze gasten voor hun komst. Bottomlines organiseert binnenkort weer het volgende diner. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van het volgende Scale-Up diner