Marketingbureau

Groeien door een vast framework – Paul Denis, Morres & Company

In gesprek met Paul Denis, directeur en trotse eigenaar van Marketingbureau Morres & Company vertelt hij de turbulente weg die zijn bureau de afgelopen vijf jaar heeft afgelegd. “Tsja, groei is nog altijd niet mijn ambitie, maar het gebeurt gewoon”.

Wij vroegen ons af wat de basis van deze groei is. Is de basis de goed draaiende economie of doe je iets unieks wat groei veroorzaakt? “Goede vraag”, geeft Paul met een glimlach aan. “Dat hebben we onszelf op een gegeven moment ook afgevraagd”. Hij vertelt dat de eerste jaren alleen maar overleven was, maar wel met een continue een jaarlijkse groei van bijna 50%. In 2017 kwam er een breekpunt. Het bedrijf stond, er werd genoeg geld verdiend en Morres & Company was inmiddels gegroeid naar 20-25 medewerkers. Een moment waar Paul als ondernemer ging kijken naar waar zijn ambitie écht lag. Doorgroeien, consolideren of verkopen? Een bekend moment dat wij veel terugzien bij ondernemers in deze fase. Echter was het bedrijf van Paul al lang uit de start-up fase gegroeid, maar hij handelde wel nog zo. Alles zelf doen, alles in eigen beheer, zelf gefinancierd en een onderneming afhankelijk van de eigenaar. Herkenbaar?

Bottomlines creëert echte waarde voor jouw bedrijf en voor jou als ondernemer. Wil jij ook controle krijgen over de groei van jouw onderneming? Neem dan hier contact met ons op.

Deel dit artikel:

Download hier de whitepaper