Over Bottomlines

Bottomlines zoekt een allround Administrateur voor ons kantoor in Den Bosch

Bottomlines helpt ambitieuze ondernemers met het groeien van hun bedrijf. Wij zijn ondernemers die ondernemers helpen. Samen met onze medewerkers (Bottomliners) en de klant creëren wij waarde voor onze klanten vanuit een solide financieel huis. Groei vanuit Inzicht en Controle.

De basis van groei is een goede financiële fundatie, hiermee begint het. Natuurlijk wil je als ondernemer in control zijn, zeker financieel. Eigenlijk willen ondernemers allemaal hetzelfde. Met zo min mogelijk inspanning weten waar ze staan, waar ze moeten staan en waar ze naar toe moeten.

Bij Bottomlines krijgt een ondernemer naast het solide financiële huis ook zicht op op de huidige situatie en krijgen zij inzicht in de stappen die nodig zijn om succesvoller te worden. Wij helpen onze klanten uiteindelijk met het laten groeien van de onderneming.

Van Controle naar Inzicht en dan naar Groei. Daar draait het om bij Bottomlines

Wat ga je doen bij ons?

Je houdt je samen met je collega’s bezig met de dagelijkse financiële administratie van onze klanten en het verbeteren van hun rapportages en processen. Je hebt frequent contact met onze klanten zodat jullie samen het bedrijf verder helpen verbeteren. Je werkt nauw samen met ons team en je bent een echte teamplayer.

Jouw werkzaamheden zijn:

  • Je voert grootboek-, bank, debiteuren- en crediteurenadministraties van onze klanten
  • Je voert de controle en BTW-aangifte uit van onze klanten
  • Je levert een bijdrage aan week-, maand-, kwartaal- en jaarrapportages
  • Je ondersteunt bij het uitvoeren van de salaris- en personeelsadministratie
  • Je helpt mee aan het optimaliseren en verder ontwikkelen van processen binnen de administratie van onze klanten
  • Waar nodig ondersteun je collega’s bij hun werkzaamheden.

Wat breng je daarvoor mee?

  • Je hebt een afgeronde administratief-economische opleiding op HBO niveau, SPD of vergelijkbaar
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als boekhouder van een middelgroot bedrijf
  • Je kunt uitstekend boekhouden, denkt in journaalposten en voelt aan wanneer iets niet juist is
  • Je hebt sterke affiniteit met financiële, cijfermatige en procesmatige taken
  • Je toont initiatief, bent collegiaal en weet dagelijks de juiste prioriteiten te stellen
  • Je kunt goed zelfstandig werken, houdt orde en kunt je houden aan deadlines
  • Je beheerst Excel. Kennis van Yuki, Exact software en Twinfield is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende, uitdagende functie voor 8 tot 16 uur per week (in aanvang) in een hecht team. De mogelijkheid bestaat om in de toekomst uiteindelijk naar full time dienstverband door te groeien.
  • Een marktconform salaris
  • Volop ruimte om je verder te ontwikkelen
  • Regelmatig een bedrijfsuitje, gezellige borrels en natuurlijk echte koffie met af en toe een Bossche Bol.

Klinkt dit goed?

Stuur dan vóór 31 augustus 2018 je CV mét motivatie naar martijn@bottomlines.nl.

Als je een vraag hebt, mail deze dan samen met je telefoonnummer naar dit e-mailadres. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie van ons.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deel dit artikel:

The best way to start a startup is just to start-up!
Hoe bouw jij met de juiste mensen het perfecte team voor jouw scale-up?

Download hier de whitepaper